måndag 9 maj 2011

Alezandraa

Trött

Gud vad trött jag är .. Borde egentligen sova men jag orkar typ inte.. eller jag är inte så trött..
Borde någon gång göra klart sakerna i kärnämnena .. Det är inte mycket kvar och jag har tid men jag vill göra det för att kunna softa sista tiden i skolan haha..
Det som är kvar är
  • Novellen i engelskan
  • Skriva om fotboll
  • Skriva om ishockey
  • 2 kapitel i matte
  • Livräddning teori
Det är ju inte så mycket.. Jag tar engelskan först så vet jag att jag inte behöver ha engelska mer.. Fast har bra lärare så det är nästan skit samma.
Sen kan jag bara gå dit måndag,torsdag,fredag..
Åhh jag vill ha sommarlov.. Jag vill bara komma härifrån eller känna att jag har lov..
Det känns som jag har så mycket i huvudet just nu och jag borde la skriva ner det men jag orkar inte idag..
Om vad jag vill och borde göra med allt i mitt liv typ haha..

Men god natt (: puss

Nu spelas: Veronica Maggio - Snälla bli min Jag ser fram emot: Sommarlov

0 kommentarer:

Skicka en kommentar