tisdag 31 maj 2011

Alezandraa

Ledig + Vårdcentralen

Dagen började med att jag kom till skolan vid 8 och då sa min lärare att jag var ledig.. Man blir ju lagom glad när man får veta att man kunde legat kvar i sin sängen..YEAH!
Efter det så blev typ att dra hem ett tag för att sedan åka till vårdcentralen där jag fick göra blodprov och ekg. Fick också en tid till sjukhuset för att röngta mina lungor.. Så det var la bra att jag iaf gjorde något.
Dagen har varit enormt seg och även fast det har varit fint väder så har jag inte känt för något annat än att sova. Är äckligt trött och vill ingenting.. eller jo att skolan ska ta slut.
Ska gå imorgon för har utvärdering i matte eller något, vet redan att jag får g så förstår inte riktigt vad jag ska göra där.. Är det enda jag har. Sen så på onsdag blir det typ grillning på Almenäs med skolan.. Åhh vad roligt eller inte. Jag fattar inte varför dom drygar ut på att vi ska få sommarlov.
Vad fan det är typ 11 dagar kvar fast bara 5 skoldagar så gud vad kul det känns eller inte.
Jag vill bara ha Viktor här nu :( Men han kommer hem om 1 vecka.
Eh jag orkar inte.. Jag tänker gå och lägga mig nu.
God natt, hörs imorgon <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar