söndag 29 maj 2011

Alezandraa

Lördags

Igår så var jag och shoppa med min moster.. Men köpte nästan ingenting :( Alla kläder är ju typ tvärfula just nu så det blev typ inte så jättemycket.. Hitta inte heller dom skorna jag ville ha. Köpte inte några sommarkläder heller.. Men vad fan jag har ju kläder egentligen så.. ja

Efter shopping med min moster träffa jag min kusin, för att vi skulle träffa min pappa. Vi ringde han typ 5 ggr sen så stängde han av telefonen.. Han fucking dissa mig.. Jävla as!
Han kunde inte bara ha sagt att han inte ville träffa mig.. Men eftersom han dissa mig drog jag hem till min kusin mamma.. Mitt kusinbarn var nämligen där och hon är så himla söt att det är helt sjukt man kan inget annat än älska henne :) och jag tycker inte ens om barn.
Hos henne iaf så gjorde vi oss iordning för att vi skulle på födelsedags middag för min kusin fästman och typ hans familj. Väl där så var det god mat och alla var typ trevliga.
Efter middag drog jag,kusinen och hennes fästman vidare och drack lite med några vänner till dom :) Väldigt trevligt faktiskt och sedan vid typ 1 tiden drog hem ;P

Så mycket bra helg men saknar Viktor :( Det är tråkigt när jag är här själv (N)
Jag ser fram emot: Sommarlov

0 kommentarer:

Skicka en kommentar