måndag 23 maj 2011

Alezandraa

Måndag!











Idag målades det här utvändiga om för 4 gången.. Först blev det grått där det är gul och så som det är på bilden. Sen så målades det om till gult och grått, sen så målades det om till grönt och grått och nu för sista gången ska det målas ljusgul och typ kust färg.. Haha men fick iaf hjälp av Ellie. Är ju grymt drygt att stå där nere själv.. Det känns som man aldrig blir klar man ska typ måla simsens en gång till och fasaden en gång till på ena sidan så är jag äntligen klar haha.
Idag så typ snacka jag och Ellie om körkort typ att vi ska plugga tsm och att vi övningskör så vi är så säkra så vi drar till Säffle och typ kör upp och grejer.. Men jag vill ha mitt körtkort till typ november för då går mitt leg ut.. Så vi får se vad som händer .. Har ju inte så överdriver mycket till sommaren att göra.
Imorgon är det nationella prov i matte, hoppas på G så jag inte behöver göra något mer i matten för då är jag klar:)
Just det ska typ sluta röka har seriöst inga pengar.. Har fan typ fått av Ellie hela dagen.. Illa!
Så just nu har jag 3 cigg måste ju ha en innan provet annars lär det la gå åt helvete.

Men är tvärtrött så ska typ kolla lite tv sen sova :)
Just den där reklam en demi dekker målar gärna men inte ofta.. Det är feting lögn.. Jag har målat fucking demi dekker i snart 3 veckor.. Vadå inte ofta?
God natt och pusshej<3


Jag ser fram emot:Lördag :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar