torsdag 26 maj 2011

Alezandraa

Vad ska man säga?

Det känns som det finns så mycket att skriva. Så jag börjar med att jag har fått godkänt i matte & engelska.. Ska göra klart dom 3 sista uppgifterna i idrott efter jag skrivit klart här..

Sen så känns det jätte konstigt med Viktor just nu.. kanske bara jag som känner så, men det känns typ som precis innan jag fick veta allt.. Är det något eller inbillar jag mig? Jag får panik över den känslan.. Döda mig! Tänk om det är något jag orkar inte med det en gång till. Det kändes som en kniv i hjärtat förra gången.. Det gjorde fan så ont att jag inte kunde andas.. Jag vill inte men vi får la se om det är något kanske inte är det :S

Det sista är att jag har pratat med min pappa i telefon för första gången på hur länge som helst.. Minns inte ens förra gången jag gjorde det.. Vi bestämde att vi skulle träffas på lördag.. Det känns jättekonstigt, för mig är det som att träffa en främling.. Jag vet inte vad jag ska säga eller något. Tur att vår kusin ska vara med för annars vet jag inte hur det hade slutat. Ibland kan jag önska att min pappa var som en vanlig pappa. Som alltid fanns där.. Så allt kommer bli väldigt skumt. För hela jag blir förvirrad över när jag jämt får höra att han jämt frågar efter oss och pratar om oss när han aldrig hör av sig.. Vad kan jag tycka om det egentligen? Så vi får la se hur det blir på lördag
Nu spelas: K´NAAN - Take a minut Jag ser fram emot: Att få träffa min kusin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar