måndag 16 maj 2011

Alezandraa

Sockerkaka

Nu har jag bakat sockerkaka för jag är typ tväruttråkad.. Har inte ens orkat smaka på den, måste fucking plugga men orkar fan inte... Ska gå och duscha också.. Det skulle jag göra när jag kom hem, det var typ 4 timmar sen..
Men funderar på att göra livräddningsskiten om jag hittar den.. Typ jättestökigt i mitt rum.. Det är kläder överallt.. Asså ärligt använder jag verkligen alla dom här kläderna?:S
Borde städa rummet, känns som det finns mycket att göra men orken och viljan finns det typ ingen av så det blir typ att jag ligger här i min säng och gör inget vettigt alls
Men tänkte gå och duscha och göra ansiktsmask men funderar på att skriva något senare kanske.. Vi får se.. Det enda jag vill nu är att sova.

Pusspuss
Jag ser fram emot: En dusch

0 kommentarer:

Skicka en kommentar