torsdag 26 maj 2011

Alezandraa

Jag är hypokontiker

Fick typ ett högg i bröstet nyss och sen typ stickningar & avdomningar i armarna & sen runt halsen och min första tanke är typ jag kommer fan få en hjärtattack. Jag kommer dö! Snacka om att nojja upp sig för ingenting. Så kolla upp på google och skit för se om jag kom fram till något och då blir jag typ jag kanske får en hjärtattack.. Blir nojjig som fan funderade ett tag på att väcka min mamma. Men känns lite väl taskigt att väcka henne när hon ska upp tidigt liksom. Så skippar fan det.. Men vi får la se kanske gör det inatt om det händer igen.

Imorgon blir det tandläkaren, skolan, sen hade jag velat gå på Borås Arena kampen men ska på anställningsintervju så hinner fan inte det. Måste också lämna in 2 arbeten som jag borde ha gjort. Sista dagen imorgon.. Alex är lat.. Gillar!
Nu spelas: Rebecca & Fiona - Bullets Jag ser fram emot: Helg

2 kommentarer: