söndag 15 maj 2011

Alezandraa

Regn suger

Vart fan är solen någonstans? Ärligt det har typ regnat tvärlänge nu.. TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!
Håller på och kollar på sista minuten resor.. Ska vi åka till solen och värmen istället eller ? Ja, tack
Men kanske blir någon resa typ senare i sommar eller något.. Planera är ju inte riktigt min grej, men en grej som är planerat är Peace and Love.. Ska vara funktionär som säkerhet.. haha
Så det kommer bli nice.. Håller typ på och kolla vad jag egentligen vill se.. Finns ju iaf några artister i år..
Jag funderar på att vara vaken inatt.. Vet inte om jag orkar vi får la se.. Jag lovar mig själv nu att jag MÅSTE plugga imorgon så allt blir klart..
Har inte direkt mycket att skriva känner jag.. Eller det finns nog en del men inget som jag typ kommer på nu.. Kanske senare..
Måste fan börja lägga upp lite bilder alltså..
Tagga bara typ 16 skoldagar kvar till sommarlovet!

Jag ser fram emot: Sol

0 kommentarer:

Skicka en kommentar