tisdag 10 maj 2011

Alezandraa

Nästan klar med engelskan

Äntligen har jag gjort sammanfattningen av novellen.. Skulle egentligen plugga matte men typ fastna på första frågan (Y) haha..Borde la fortsätta med kanske någon annan uppgift..
Börjar få fettont i huvudet med :(
Det är grymt tråkigt att plugga.. Just det dansa idag, haha fy fan min kropp är ju inte gjort för det..
Typ instruktören var en riktigt subba.. Nu är det ett steg kvar, så var det inte det.. Gav ju mig falska förhoppningar! Inte okej.
Jag kände mig ungefär sämst när jag "dansa" kunde typ inte få något jävla steg alls.. Men bara för jag försökte fick jag G. Det är ju iaf bra :)
Så nu är jag närmare att få godkänt i idrott.. Jag kan nästan se målet framför mig.. Äntligen jag har väntat på det här i flera år .. Att ALDRIG mer behöva ha idrott i skolan:)

Men får la försöka räkna vidare... Förmodligen blir det att sitta å göra sökord istället.. Mycket roligare :) pusspuss


Jag ser fram emot: att förmodligen ha sista lektionen i engelska

0 kommentarer:

Skicka en kommentar