söndag 29 maj 2011

Alezandraa

Borås för mig, Leksand för VIktor

Här sitter jag helt ensam i Borås ser inte fram mot någon. Viktor åkte ju till Leksand igår och kommer hem nästa måndag. Och jag bara känner hur lite jag kommer ha att göra i veckan, blir fan nästan ledsen över att jag är ledig för då blir det mindre att göra och då går dagarna långsamt. Känns typ som den här dagen har typ tagit flera år. Känns jättekonstigt att han är där uppe för han har inte varit där själv på ett halvår typ. Men jag börjar mer vänja mig vid att han typ inte är här.

Det känns inte heller som att det är typ snart är sommarlov sånt jävla skitväder att det känns typ som det är april. Man blir ju deprimerad :( Ge mig sol nu!
Men ska iaf försöka hinna med att gå vårdcentralen, och träffa Pernilla imorgon, och en dag får jag åka till Anna för har ju fritidskort på onsdag..
Funderar på att börja sola..

Nu spelas: Carliton ft Aki & Jacco - Babylon brinner Jag ser fram emot: Att Viktor kommer hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar