måndag 16 maj 2011

Alezandraa

Åren kommer & går

Det känns som åren bara flyger förbi, det känns som det inte inte alls var längesen sen det var 2010.
Året har ändrat som fan sen förra året.. Men det känns som man ändra sig jävligt mycket genom åren.. Jag minns när jag var 14 det känns som det inte alls var längesen.. Det har fan gått 6 år.. Så jävla sjukt! Då man var typ ung & dum.. Man har gjort saker på vägen man aldrig skulle gjort idag.. Men när jag tänker tillbaka vill jag inte ändra typ något med mitt liv.. För då hade det typ inte varit som det var idag.. Det enda jag kan känna att jag skulle ändra att man kanske inte borde varit värsta fittan mot folk som förtjänar bättre.. Som är jävligt bra personer.
Men man själv var så egoistisk & tyken.
Med alla åren som gått sen jag var 14 år har det alltid varit något med året jag minns och förmodligen alltid kommer minnas.. Så var kommer vara grejen med detta året ?
Just nu vill jag att det kommer ska göra mig starkare, har blivit lite väl svag sen förra året.. Eller kanske mer känslig? Eller som Lee säger människa.
Jag gillar isf inte att vara människa.. Det känns lite lagom svagt för mig som aldrig gråter utan en riktigt bra anledning.. Det som jag med har förändrat genom åren är att jag är inte lika kaxig längre.. Bär inte lika mycket märkeskläder längre.. Fast det hade jag gärna gjort mer nu när jag tänker efter så nästa gång jag köper kläder blir det nog mer märke om jag får välja<3
Jag är inte heller lika partysugen som jag alltid var då.. Men jag tror det var bra att Viktor kom in i mitt liv annars hade det nog slutat med att jag drack typ jämt...
Men det som jag vill göra denna sommaren är att typ ha en jävligt chill sommar.. Festa gymt bra på Peace and Love och sen ja vi får se.. Planering är inget för mig..

Men nu ska jag fan titta på tv .. Är så grymt trött, imorgon blir det droginfo i skolan ;P
Pusspuss


Jag ser fram emot: Att sova

0 kommentarer:

Skicka en kommentar