tisdag 24 maj 2011

Alezandraa

Jag vill











vara en sån där "perfekt" flickvän som typ är gullig och säger rätt saker och massa annat sånt men jag är ju inte sån.. Det ligger liksom inte i min natur att vara sådan. Jag ser mer fel på saker typ känns ibland som jag letar fel för allt är för bra för att vara sant och ibland var det också så.
Försöker verkligen det borde nog ibland märkas när jag inte är den samma.. Jag saknar mig själv ibland.. Jag vill ju kunna vara både och. Kanske inte leta fel men inte bli typ värsta känslomesig.
Och liksom jag vill att allt ska vara perfekt men ingenting kan någonsin bli perfekt för vad är perfekt egentligen?
Jag försöker ge honom space när han inte är här men det blir oftast att det känns som jag hör av mig jämt eller att jag inte hör av mig alls.. Jag hittar inte den där perfekta balansen.
Och nu hittar jag massa fel på mig själv istället känns la skönt det.. Och att jag inte gör det på honom. Han försöker ge det mesta som han kan, men jag vill göra det men jag typ kan inte för om jag skulle göra det och ifall han hade gjort en sån grej som han gjorde i förut hade jag blivit helt förstörd. Fast om det hade hänt en gång till hade jag inte stannat. Men jag tror han aldrig skulle göra det igen. Men man ska aldrig säga aldrig..

Asså fan jag suger på förhållande sånt har ju aldrig riktigt varit min grej.. Jag är för egoistisk för det och jag är ingen förlåtande människa.. Men jag typ förlät.. Asså what?! vad har hänt med mig :S
Men i vilket fall som helt så kan jag bara säga att jag kommer försöka mitt bästa att vara bäst på att vara en flickvän. Och att jag faktiskt älskar Viktor väldigt mycket <3


Jag ser fram emot: Att få reda på vad jag har för betyg

0 kommentarer:

Skicka en kommentar