måndag 23 maj 2011

Alezandraa

Ogilla

Jag har kommit på att gud vad jag inte tycker om folk som är dumma i huvudet.. Men vem gör ?
Nej men vissa personer eller jag tänker nog mer på en person.. Var typ jättesnäll i början..Men sen å jävlar så drama en person kan vara alltså.. Mer än mig för fan!
När jag själv sluta typ vara drama då kommer det in någon som är.. Jag blir så grymt irriterad på det här för personen hade typ inga vänner och var typ snäll mot allt och alla och sen när personen fick vänner då jävla i vilken attityd personen fick.
Och fuck vad jag börjar tröttna på det typ får personen dåliga attityd igen mot mig då lär jag slå personen eller typ få fucking utbrott. Så jävla jobbig människa visste man det då hade man ju fan aldrig varit trevlig mot personen.
Usch ogilla som fan asså.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar