tisdag 31 maj 2011

Alezandraa

Städa rummet kanske ?

Eh ja! Rummet ser ut som det brukar göra när jag varit hemma i några dagar..
Ligger kläder & skor överallt och jaa fan jag har verkligen mer kläder än plats :( Stackars mig.
Så ska vara lite duktig och städa, så har jag nog gjort allt som jag borde göra. Typ som diska,tvätta & gå ut och gå.. Allt som är sådär lagom tråkigt men värmen var här idag :D Sjukt varmt var det, men det ska tydligen börja åska idag? Vettefan om det händer asså.. Det kan göra det imorgon istället så slipper jag grillning på Almenäs :)
Ska också fixa ett konto så jag kan spara vissa pengar så jag har till sommaren. Eller mer till att dricka på peace and love =) Inte långt kvar ju.. Vill få schemat nu så vi vet hur vi jobbar. Men det kommer bli nice :)

Nu spelas: Mohombi - Coconut tree Jag ser fram emot: Ledighet

0 kommentarer:

Skicka en kommentar