onsdag 13 april 2011

Alezandraa

Onsdag

Hej :)
Idag har det varit en riktigt lugn dag i skolan... typ satt och prata hela mattelektionen, vår lärare ville typ inte göra något haha.. och på engelskan kolla vi på film (:
Jag har kommit på att jag vill ha nya kläder.. typ sommar kläder funderar på att lägga in alla mina typ höst/vinter kläder i klädkammaren och ta lägga alla vår och sommar kläder i byrån..
Jag har för mycket kläder men jag vill ha mer :/ köp mig en till byrå!
Så jag kan köpa massa fina kläder :)
Åh jag måste städa mitt rum panik! haha åker ju till Dalarna på fredag.
Känner att livet känns bra så har inte så mycket att säga.. Haha när allt är bra så är allt lugnt och fint... Nästan iaf, finns ju alltid någon som måste skapa drama. Orkar typ inte bry mig.. När det äntligen börjar bli lugnt så är det alltid någon annan jävel som ska skapa drama..
Men fan nu måste jag verkligen gå & göra en engelska uppgiften..

Men ha det nicenice :) pusspuss


Jag ser fram emot: lov :D

2 kommentarer: