söndag 10 april 2011

Alezandraa

Vår

Hej :)
Försöker ändra bloggen lite.. Går inte sådär jättebra.. Haha
Vill göra om hjärtat till rosa men hittar det ingenstans :S Blir knäpp..
Allt känns bra nu, allt går som det ska. Skolan är nice (Y) Har nog betyg i alla ämnen..
Haha jag vill ha utvecklingssamtal så jag vet vad jag kanske måste göra innan sommarlovet.
Men har gjort klart nästan alltid i kärnämnena.. Så det är nice :)
Det är vår och jag blir bara glad :D känns typ som jag gräver ner mig på hösten och vinter.. Typ går i ide..
Det enda man oroar sig för är att jag inte får något sommarjobb då blir det inga pengar :(
Så skiter i att planera saker för sommaren för kan ju inte göra något om jag inte har pengar..
Men har sökt sommarjobb till mig & Viktor idag, så man får la hoppas på det bästa.
Har hälsovecka denna veckan och nästa.. går ganska trögt men får ta tag i det imorgon..
Ingen Cola nästa vecka och typ jättelite cigg.. Vill sluta röka så man kan ju hoppas på att det går bra..
Jag är tvärtaggad på träning och jag tror vi skulle bada imorgon också..
Hade velat testa zumba och yoga så kanske blir nästa vecka.. Någon som vill vara med ?
Eller om någon är sugen på att gå ut och gå eller annat som är nyttigt är det bara att höra av sig..
Sen blir det lov på fredag =) Tänkte bara plugga på lovet så allt är klart så jag kan softa tills sommarlovet sen haha..

Men ni får ha en trevlig kväll för nu ska jag planera nästa vecka och kolla tv
Pusspuss <3

Jag ser fram emot: Lov

2 kommentarer: