tisdag 12 april 2011

Alezandraa

Tiisdag

Hejhej =)
Fick mitt utvecklingssamtal.. Det verkar som om jag får IG i måleri :O Varit borta lite mycket haha..
Men det ska vi ju försöka ändra på.. Fick iaf praktik? Alla bara kul var? På skolan.. Så kommer ha en i trean som handledare och kommer ungefär gå runt med Felix också.. Slutar en timme senare än vad jag brukar.. Jag får komma ikapp med det jag ligger efter i och dom får "ut" mig på praktik. Alla nöjda :)
Hälsoveckan går ju trögare.. Skulle egentligen gått på promenad men jag typ kände inte för det för det är dåligt väder.. Vem har lust att gå ut i regnet liksom?
Blev heller inget gym för hade ingen att gå med.. Viktor kände inte för det och Ellie åkte hem för mådde dåligt.. Hon mår dåligt jämt nuförtiden känns det som :S
Iaf men imorgon får jag la gå ut och gå gymma & allt annat trams som Robin har fått för sig att jag ska göra :P
Det är faktiskt rätt gött att gå ut och gå när det är fint väder ute.. Det är det enda med hälsoveckan som var nice...
Idag var det också prov i matte kunde ju ha gått bättre måste jag ju säga.. Haha vet inte ens om jag blev godkänd.. Får la veta det imorgon.. Bara 2 kapitel kvar nu.
Asså det känns som det enda jag har gjort dom senaste dagarna är att söka sommarjobb till mig och Viktor.. Finns fan inte så mycket att söka.. Så jävla tragiskt!
Men imorgon är det onsdag och då är det gött i skolan.. Man gör sådär lagom lite.. Titta på film och ingen aning vad jag ska göra i matten men typ inget .. Så jävla nice :)
Men borde la kanske göra den där ansiktsmasken och göra uppgiften i engelskan. Den är ju lagom lätt :)

Men tagga på fredag är det lov =D


Nu spelas: Jessie J - Do it like a dude Jag ser fram emot: Loov

0 kommentarer:

Skicka en kommentar