söndag 12 juni 2011

Alezandraa

Vill flytta hemifrån snart..

Jag vill flytta flytta hemifrån nu. Typ ha en egen lägenhet.
Det känns mer och mer konstigt att bo hemma.. Jag vill ha något som är mitt egna eller mer vårt och kunna inreda hur jag vill och kunna göra vad jag vill och ha hand om allt själv.
Är det här grejen med att bli vuxen? Att ha hand om sig själv?
Känns typ som jag har inte längre får plats med mina grejer, har typ saker överallt i mitt rum.
Jag vill leva mitt egna liv nu, kunna betala för mig själv så jag vet att allt är betalt och sen kunna göra den maten jag vill. Känns typ ändå som jag springer på city varje dag för att köpa mat.. Minns inte ens när jag åt hemma sist :S
Innan tyckte jag det va skönt att bo hemma, får maten serverad och allt sånt. Nu tycker jag det är mer irriterande. Vi äter alltid ändå sent och sen vet man aldrig om mobilen blir avstängd.
Paniken med att bo hemma känns mer nu än var den gjorde för något år sen.
Nu när jag blir 20 kan jag ändå ta csn lån och betala för mig själv. Så nu vill jag verkligen ha en lägenhet så kan flytta härifrån :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar