fredag 10 juni 2011

Alezandraa

Dagen

Idag var ju egentligen tänkt att jag skulle dra till skolan tidigt för att hämta mina målarbyxor och sedan kolla när Felix sprang ut och sedan kanske dra vidare och kolla när Micke sprang ut.
Men jag var så jävla trött imorse att jag typ vakna av att Anna ringde och fråga vart jag var..
Öh?
Hon tyckte det var dåligt stil att jag inte var på Felix student.. Okej?
Men iaf drog till skolan vid 11 så kom dit runt halv 12 eller något och då hade dom precis åkt så kunde inte gratta honom men hämtade iaf mina målarbyxor.
Efter det så drog jag och klippte mig :D Man ser det lite, är iaf mindre slitet nu.. Vilket är jävligt bra(Y)
Efter det träffade jag folket i stan och kollade in alla studenterna på flaken som åkte på Allegatan.
Det verkar va det roligaste med studenten haha :) Sen drog vi vidare och fikade medan att vi väntade på att Viktor skulle sluta. När han väl slutade vid 4 så åkte vi Borgstena för lämna min väska som har gått sönder.. Måste lagas ;P Väldigt viktigt!
Sedan drog vi och handlade för att sedan dra vidare till Marcus för att grilla :)
Åh jag ska tydligen få mitt schema idag :D Hoppas hoppas !
Jag ser fram emot: Få mitt schema

0 kommentarer:

Skicka en kommentar