onsdag 15 juni 2011

Alezandraa

Åldersnoja

Börjar få värsta åldersnojan. Det är fan mindre än 3 veckor kvar tills jag fyller 20.
För en tid sen längtade jag tills jag fyllde 20 för att kunna köpa på systemet men nu när jag typ inte dricker så mycket längre förstår jag inte riktigt grejen med att fylla 20 :(
Sen känns det också som man börjar bli väldigt gammal, gör saker som är typ gammalt typ som gör sökord och sånt haha. Tycker typ det är kul!
Sen så nu när jag fyller 20 känner jag typ mer press på att faktiskt börja ta tag i mitt liv t.ex att faktiskt klara skolan och sen typ att flytta hemifrån och faktiskt göra något av mitt liv..
Innan har jag känt att men fan det löser sig men ju äldre jag blir inser jag att jag verkligen måste ta tag i det. Så nu är det la dags att växa upp och bli vuxen. Så därför bestämde jag mig för att bli funktionär till Peace and Love för att festa som fan dom sista dagarna som tonåring för att sedan komma tillbaka hem och bli gammal.
Haha fan vad tragisk jag låter.. Vi får la se hur jag känner om typ 3 veckor ;P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar