måndag 6 juni 2011

Alezandraa

Viktor kommer hem idag :D

Yeah! Han är på väg just nu så det lär ju ta några timmar till innan han är hemma ;P Så hinner städa och allt sånt :)
Det är så jävla varmt idag :O Asså seriöst, jag typ dör.. Men det ska tydligen bli åskväder och kanske tromber :S Men dom sa typ förra veckan att det skulle bli åska men det blev det ju inte så vi får la se om det händer. . Litar inte riktigt på vädergubbarna.
Idag är det också Sveriges nationaldag idag. Fan är det bara inte jag som bryr mig om det? Asså visst det är la typ jättefint om man känner för att fira det. Men jag känner att varför ska jag göra det? :S Förstår inte riktigt grejen.. Övertalade mamma att vi skulle ha tårta för det var Sveriges nationaldag bara för jag var sugen på det hahaha.

Men men ska städa nu ;P

Nu spelas: Pitbull - Give med everything Jag ser fram emot: Att Viktor kommer hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar