fredag 3 juni 2011

Alezandraa

Saknar Viktor











Nu har jag och Viktor varit ifrån varandra typ 1 vecka :( Jag saknar honom.. Jag vill ha honom här men jag kommer få vänta tills på måndag :/
Han borde komma hit NUUUU! Tycker iaf jag. Han borde sova med mig, sängen känns STOOOOOOR som fan när han inte är hemma så brukar typ lägga allt på hans sida :S
Och efter idag så vill jag bara mysa och veta att han är här med mig :( och typ resten av helgen ;)
Så nu vill jag att dagarna går så fort som möjligt så jag får hem honom igen ;P

Älskar att bara typ inte göra någonting med han.. Han är typ den enda personen som jag kan känna mig lugn med, känna att jag inte behöver dricka för har roligt. Jag vet att jag typ har hittat den jag behöver ingen kan få mig må så bra som honom. Älskar och saknar honom <3
Men ska försöka sova snart hörs imorgon =)




Nu spelas: Eminem - Beautiful Jag ser fram emot: Att Viktor ska komma hem igen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar