söndag 5 juni 2011

Alezandraa

Alkohol

Ärligt folk som inte kan dricka ska fan inte göra det..Jag förstår inte grejen med att dricka längre. Jag behöver inte ens vara med längre innan man vet vad kvällen slutar och jag är så fruktansvärt trött på människor. Är det jävligt svårt att vara normal på fyllan eller ? Sluta drick då idiot. Bara för man typ inte får ut allt när man är nykter så fuckar man ut sig när man druckit. Smidigt.
Åh! Jag börjar bli för gammal för sånt här. Jag hade velat att man dricker med normala folk typ någonstans och kvällen blir trevlig. Shit är det så jävla svårt eller ? Kommer fan inte dricka med vissa människor på jävligt länge.. För då kommer jag nog döda någon. Helt seriöst.
Så fuck you!

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Fattar inte hur ni alltid lyckas göra drama, händer en gång på hundra här hos oss å då är de inte brååk av något slag..
    Dessutom har vi alltid roligt och trevligt och om vi känner att stämningen börjar dala då bestämmer vi oss för att göra något annat istället..
    Ni är konstiga!!!

    SvaraRadera
  3. För att folk förmodligen inte får ut allt när dom är nyktra. Men sen så har du ju också dramat hos oss.. Men det beror la på vem man är oxå. Vi kanske känner alla för väl så allt blir så hahaha

    SvaraRadera
  4. hahahhahha.. kasta sten i glas hus :)

    SvaraRadera
  5. Så fort alkohol är tråkigt tar man droger!

    SvaraRadera