onsdag 15 juni 2011

Alezandraa

Vad fan har hänt med vädret?

Nu sitter jag i Ellies soffa och typ är segare än segast. Får inte vara hemma nu så blev mutad av mamma, fick 300 kr för att inte vara hemma. Så blev frukost/lunch på donken och snabbt till city för att hitta vaxet för känslig hud men hittade bara för vanlig hud :( (N)
Så får la leta efter det imorgon när jag och Ellie ska handla åt hennes mamma.
Gud vad otaggad jag känner mig för allt just nu eftersom vädret suger. Det är typ höst väder.. Inte nice!
Det var värsta fint väder för typ 2 veckor sen eller något sådant och nu är det typ molnigt hela tiden eller regnar typ.. Hallå sommar? Vart är du? Jag vill ha sol så man kan bli lite brun och typ så man kan bada så man kan fördriva lite tid medan man fortfarande är i Borås.
Är ju typ bara 8-9 dagar kvar tills vi åker :) Ellie håller på att göra en ny checklista så vi får med oss allting upp och ner ;P Den andra blev ju helt fucked på min dator.
Men vad fan händer i helgen? Något förslag?
Jag ser fram emot: bra väder

0 kommentarer:

Skicka en kommentar