lördag 20 mars 2010

Alezandraa

Vad kommer hända?

Dom 2 senaste veckorna känns det som jag har tänkt otroligt mycket på vad jag vill och hur allt kommer att bli.
För 2 veckor sedan beslutade jag och skolan att det bästa valet för mig just nu var att hoppa av skolan. Det enda som tog imot var datorn.. Men jag skrev ut trots allt ut mig även om jag inte hade råd att köpa ut datorn men men..
När jag väl var fri utan datorn kändes det ändå trots allt som det bästa beslutet..
Jag ska ju börja på Tullen tills sommaren kommer så jag iaf får in cashen hur ska jag annars klara mig.
Men trots att det har gått 2 veckor nu har jag fortfarande inte hört något av dom så måste väl ringa själv även om Almås sa att dom skulle skicka hem brev. Suck!
Nästa steg blir jag att vad fan ska jag söka nu?
Jag vill ju bli målare så självklart kommer jag söka till praktiska för tredje året i rad. Lol
Men eftersom mina poäng är så otroligt låga så får jag nog söka till folkhögskola.. Jag vet absolut inte vad vill gå men något inom psykologi verkar intressant eftersom jag måst gå allmänkurs också.
Jag har inte orkat eller hunnit kolla vilken skola som jag borde gå på eftersom jag har suttit å spelat hela dagarna.. Så jävla illa!
Jag får sjukt dåligt samvete att jag inte hunnit göra något.
Sen så måste jag börja ta mitt körkort så funderar på att åka till Säffle.. sån där intensivkurs shit så det iaf blir klart. Måste ha det..
Men har självklart inte kollat så noga på det heller.. Så det jag gör nu är att sova dagarna å spela nätterna.. Jag börjar bli en äkta jävla nörd!
Haha men inte nog med att ha det att tänka på så har jag en helg jävla lägenhet som ser ut som ett jävla kaos!
Ingenting är klart..
Vi har en 140 madrass som står i hallen.. Vi har ett sovrum som inte är färdigt målat där allt står i ett hörn..
Vi har grejer som behövs köras..
Vi har hur mycket tvätt som helst å allting å det behövs städas.
Så imorgon eller rättare sagt idag så ska det ordnas..
Och blir det ingenting gjort idag heller så ska jag fan ställa mig på rälsen som finns utanför för jag orkar fan inte se skiten mer..
Jag är så jävla less på hela mitt liv att jag bara vill skjuta mig själv i huvudet.. Eller en bättre idé sova tills allt är bra..
Så får väl se vad som har hänt imorgon måste blir bättre på att uppdatera .. Tänkte lägga upp lite bilder på köket då som faktist nästan är klart.. .. Det är bara matta å tavla som fattas som jag tänkte kolla på imorgon om jag inte somnar haha(;
Haha jag får skriva lite senare (;
Men ni får ha en trevlig lördag mina vänner .. Pusspuss
Jag ser fram emot: sömn

0 kommentarer:

Skicka en kommentar