måndag 29 mars 2010

Alezandraa

Måndag!

Ännu en natt som jag sitter uppe fast jag inte borde.. Men nu börjar kl närma sig 4 och jag har massor att göra idag.
Måste fixa i sovrummet, måste tvätta, måste fan fixa resten av lägenheten, fixa ett cv och ringa säffle om intensivkursen.
Jag börjar bli trött men jag känner att det finns så mycket att göra så jag ska inte sova.
Hade tänkt och gå och duscha snart sen måste jag in till stan och köpa cigg och köpa hårfärg eftersom jag känner att mitt hår är så jävla tråkigt att jag bara vill dö.
Sen ska jag nog åka till knalle och se om jag inte kan hitta någon tavla till köket så det blir klart.
Sen senare idag kanske det blir att gå ut och gå med Ellie :)
Det är väldigt skönt att gå ut och gå..
Men nu ska jag fortsätta att titta på tv men vi hörs kanske senare.

Pusspuss<3


Jag ser fram emot: Att färga håret

0 kommentarer:

Skicka en kommentar