måndag 29 mars 2010

Alezandraa

LÄS INTE DETTA!

Jag är perfektionist, eller nästintill iallafall, med en förmåga att sitta och nöta intressanta saker till dess att jag är nöjd med hur de är. Det har både för- och nackdelar, inte minst kan sakerna bli precis som jag vill att de ska bli men det betyder samtidigt att jag är min egna största kritiker. Jag blir helt enkelt aldrig färdig med uppdraget.
Jag är också envis när det gäller vissa ämnen, dock så blir det aldrig så pass mycket att det förstör någonting.

Alex var, som de stod i inlägget före här, uppe hela natten igen. Hon la sig precis innan jag skulle gå ut till bussen, det känns ju lyckat när hon sover till fem på eftermiddagen. Men det ska vi göra någonting åt, vi ska sätta upp ett schema för oss båda vad gäller sängtider, tvättider och vad vi ska äta etc. Det blir nog bra.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att samhällskunskapen ska börja, vi ska snacka politik och statsmakt. Mumsigt! Nästa vecka har Sveriges skolungdomar påsklov, själv är jag bara ledig på röda dagar. Får skriva mer när jag kommer på något annat ointressant att skriva. Hejs!
Nu spelas: Tinchy Stryder - Number 1 (Feat. N-Dubz) (Hypasonic Remix)
Jag ser fram emot: Att få komma hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar