tisdag 30 mars 2010

Alezandraa

Antagonistica

Uppgifterna vi får här har hittills varit väldigt lätta, nyss skulle vi leta upp lite ledamöter och riksdagsfolk, det är då man surfar in på Wikipedia. Bit av kaka. Så nu sitter jag här igen och skriver ännu ett inlägg. Alex fick ett problem med sitt senaste inlägg så jag var tvungen att fixa det. På något skumt sätt så kom det in en massa lagertaggar i hennes text och de klumpade självklart ihop sig, som de har en tendens att göra när man använder WYSIWYG-redigerare...

Nu är det drygt 40 minuter kvar tills vi ska vara nere i klassrummet igen för genomgång, skoj. Jag borde egentligen skriva upp några "guldkorn", saker som har förgyllt ens liv eller gjort en visare på något sätt. Men det får väl bli när jag har kommit hem. På tal om hem så är sovrummet städat, den stora 140-sängen som stod i hallen är borta och det är nu fri gång där igen. Nu fattas bara sänggavlarna och att vi ska flytta bokhyllan samt putta in mattan så är det good to go.

Alex fick syn på en snygg tavla med Golden Gate-bron som hon funderar på att köpa, den skulle tydligen passa i köket. Ska träffa henne och kanske Anna i Knalleland efter skolan så ska vi ta oss en titt. I övrigt händer inte mycket, igår var vi hos Ellie och Marcus en sväng, det var skôj. Sen kom den andra Markus och behövde lite hjälp med sitt kontantkort. Och i eftermiddag blir det matte, YAAAY!

Kyssar till alla lovaz'n'hayters där ute!<3
Nu spelas: Pavo - Raven
Jag ser fram emot: Att jag ska få mina pengar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar