onsdag 24 mars 2010

Alezandraa

=(

Jag tror fan snart bryter ihop.. Det syns nog inte..
Allt med skolorna håller på att fucka..
Almås kan ju fan inte säga att jag ska få pengar å bli inskriven på Tullen och Tullen sen säger att dom förmodligen inte kommer göra något och jag inte får några pengar..
Jag blir så trött.. Hur fan ska jag överleva ?
Jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen.. Och jag ska söka till folkhögskola i höst men det är flera månader kvar tills jag får pengar isf.
Och jag har min räkning att betala och är jag inte inskriven på någon skola får jag inget underhåll .. Nämen vad roligt.. Jävla fucking skitliv!
När allt fuckar med pengar så tänker jag alltid tillbaka till 2007.
Fan jag vill tillbaka så jävla mycket nu..
Mitt liv är fan redan mislyckat.. Grejen är bara att går jag tillbaka så finns det ingen återvändo.
Jag funderar nästan på om det inte är värt det..
Men jag kan ändå inte.. Skulle aldrig kunna se min mamma i ögonen.

Men men får la sluta tänka..
Typ ta tag i det.. Borde träffa min mamma och prata om det.
Får la åka dit idag eller något.
Men ni får ha en bra dag :)
Pusspuss<3
Nu spelas: Saknad
Jag ser fram emot: Att det med pengarna ska lösa sig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar