söndag 21 mars 2010

Alezandraa

Söndagsmorgon

Lördagen blev självklart inte som man hade tänkt sig..
Vaknade typ vid 11 eller 12 kanske, av folket som somnade mycket tidigare än mig hade vaknat. Marcus var ju riktigt gullig å tog ur luften ur luftmadrassen jag låg på.. Blev lite irriterad men la mig i soffan.
Ellie sa att jag kunde låna sängen så lånade den (:
Folket kom in lite då och då..För kolla om jag sov vilket jag inte gjorde eftersom jag vaknar ganska lätt.. haha smart (Y)
Men men.. när kl var typ 3 så kände jag att det var dags att gå upp..
Då hade dom hunnit sätta upp 3 hyllor å några tavlor eller något sånt.. Sen blev det ganska chill vad jag minns haha ;P
Sen blev det att åka hem för att fixa lite.. Blev inte så himla mycket gjort..
Var försent för att måla för det var så dåligt ljus.. Så det blev att sätta på en diskmaskin å fixa i köket, sätta på en tvättmaskin å hänga upp det.. sätt upp duschdraperiet, å skruva ner sängrammen..
Så imorgon hade jag tänkt mig att vakna ganska tidigt.. Eftersom det finns typ miljoner saker att göra.. får panik !
Tänkte åka till knalle för hitta en matta å tavlor, försöka åka till Borgstena med datorn, måla klart, å städa lägenheten å försöka tvätta lite..
Haha undra hur mycket man hinner med ;P
Men ska försöka sova lite nu (:
Pusspuss <3

Jag ser fram emot: Att bli klar med country life

0 kommentarer:

Skicka en kommentar