tisdag 30 mars 2010

Alezandraa

Duktig!

Jag börjar bli så grymt jävla trött! Fan..
Haha nu vill jag få tag i Andreas så jag får veta om han kan käka med mig idag eller inte.. Men han har inte svarat :(
Senare blir det att träffa Anna när hon slutar. Så skulle jag gå ut och gå med Ellie tror jag om hon inte blir för trött då.
Idag har jag faktiskt varit duktig.. Jag har ringt Tullen, men Tommy hade tydligen lektion så jag gav mitt nr till någon tant.. Så hon kunde påminna honom att ringa upp mig för att jag ska få en tid.
Sen så har jag ringt Säffle. Det kostade 18 - 20 000 ..OMG! Så dyrt men jag ska senare skicka iväg ett mess till min moster för att hon ska ringa upp så vi får se om jag ska göra det iaf eftersom det är hon som betalar. Men men ..
Jag hittade en tvärfin tavla i knalle igår.. Fan vad jag vill ha:O
Får mina pengar imorgon men förmodligen blir jag återbetalningsskyldig dom där pengarna så borde inte använda dom.
Men jag vill verkligen ha den tavla så vi får la se om jag är dum nog att köpa den haha.
Beslutsångest lite sådär.
Färgade håret igår och det blev faktiskt förändring.. Man ser det lite iaf..
Jag var så grymt trött på mitt tråkiga hår som jag hade då .. Så jag valde röd. Men det syns inte jättetydligt tycker jag men det kanske beror på att jag har synfel haha.

Men men ni får ha en bra dag allihopa pusspuss<3


Nu spelas: Lorentz m. Sakarias - Lever min dröm
Jag ser fram emot: Att jag ska veta hur man ska göra idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar