fredag 26 februari 2010

Alezandraa

Sömnlösa nätter

Här sittter man.. har börjat städa lite.. känns att det verkligen är ett måste blir helt knäpp snart.. Anna & Andreas åkte för typ en timme sen.. Dom skulle till skolan, roligt för dom.. haha inte!
Har inte sovit något i natt eftersom jag vet att jag sover isf till 6 och det är aldrig bra.
Och igår sov jag bara 2 timmar. Så jag är lite trött.
Men men idag ska det drickas precis som alla andra fredagar.. Börjar tröttna. Har börjat inse att jag inte har råd att dricka varje helg nu när jag inte får några pengar.
Men får väl ta och börja städa nu om jag förhoppningsvis ska hinna göra det som jag ska göra idag.
Men vi kanske hörs senare (:
Nu spelas: Kartellen - Vår verklighet
Jag ser fram emot: att få sova

0 kommentarer:

Skicka en kommentar