fredag 12 februari 2010

Alezandraa

Patetisk.se

Du såg ner på mig för att jag är 18 år. Du trodde jag inte kunde något om livet.. Du trodde du var smartare, kunde se igenom folk..
Du sa att du kunde få alla runt ditt lillfinger.. Du sa att du alltid fick som DU ville av folk..
Du försökte smöra dig in hos mig för att få bort mig.. Du trodde jag inte såg det..
Du hade fel.. Det var en del av planen.. Jag är smartare än dig.
Det var du som blev lurad.
Du sa att du inte blev sårad, men jag vet att du blev det.
Du trodde ärligt talat att han tyckte om dig ^o)
Han skrev fina saker till dig.. Fast grejen var ju faktiskt att det var jag som skrev allting.
Han ville aldrig träffa dig, han gjorde det för att jag ville det.
Jag förstår inte ens hur en människa kan vara så blind..
Ni hade en så sjukt dåligt förhållande, han tyckte ju inte ens om dig när ni var tillsammans.. Han gjorde det bara för att få bo kvar.
Men det kunde du aldrig se...
Det var du som sa att du ville vara själv, men du försökte få honom.. Du försökte få mig bort.
Det funkade visst inte så bra.

Hela du är patetisk, du är allting man ALDRIG vill vara.
Du tror du visar dig stark, men när man ser på dig så ser man bara svaghet.
Du tror man inte ser igenom dig.. men det gör man.
Haha jag skrattar bara åt dig för jag vet hur jävla misslyckad du är. Du har ingen framtid.. Även om du försöker så misslyckas du.
Du borde inte ha några barn, det är bara synd om dom.. Jag lider med dom.

Men men..
Alla andra får ha det tvär nice :)

Nu spelas: Legenden - Dödens bästa vän
Jag ser fram emot: Lovet

0 kommentarer:

Skicka en kommentar