fredag 12 februari 2010

Alezandraa

Sekulär betydelse

Så som du felbehandlade mig, felbehandlade jag dig. Du har svikit så många att du själv har tappat räkningen, så du fick ditt, nu står du ensam kvar ännu en gång. Du kan påstå att du visste vad som var på gång men det tror jag inte på ett enda dugg, du blev sårad. Se dig omkring och stå kvar istället, se din tomma framtid. Se det ingenting som väntar dig.
Du är inte värd den medömkan du så gärna vill ha, inte heller den kärlek du önskar. Du är en elak, självisk och opålitlig - Och du frågar dig själv; "Varför har jag inga vänner?" - Det är inte konstigt, verkligen inte. Livet du letar efter kommer antagligen aldrig att uppenbara sig för dig, troligtvis för att du är en ond och skadeglad individ. Du har failat så jävla hårt! Jag skrattar åt dig!

Nu spelas: Kid Down - Reality Through A Telescope
Jag ser fram emot: Fredag?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar