onsdag 12 januari 2011

Alezandraa

Tankar

Ännu en natt som jag inte kan sova..
Jag har tappat lusten för allt..
Jag försöker andas utan att det ska göra ont men det verkar inte funka.
Det enda jag gör nu är att röker och sen sitter vid datorn.

Vi har bestämt att vi ska prata men vi har inget att säga.
Jag är mållös..
Jag vet att jag är den som bestämmer om vad som ska hända men jag vet inte någonting längre.
Allt känns helt fel.
För jag vet att jag aldrig kommer få veta allt.
Och innerst inne borde jag nog släppa taget om dig för du kommer ändå aldrig vara ärlig.
Men det är något som säger att jag inte borde.
Jag vet fan ingenting.. Det enda jag vet att jag kommer inte börja prata om du inte gör det.
Jag vet inte ens om vi har något kvar att kämpa för.. Jag är inte säker på att detta förhållande går att rädda.



Det enda jag kan säga nu är att jag blir hellre sårad av sanningen än lycklig på lögnen.




Nu spelas: Daniel Adams Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt Jag ser fram emot: ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar