torsdag 13 januari 2011

Alezandraa

Deprimerad? Nej tack

Jag är deprimerad och det är ju inte riktigt min grej måste jag ju säga.
Förmodligen inte någons grej.. Men det finns ju vissa som är det jämt men jag är ju inte riktigt än av dom.
Jag har egentligen lärt mig ta bort dom känslorna men nu tydligen blev allt för mycket..
Så tragiskt! Börjar få dåligt självförtroende asså ärligt vad fan är det här?!
Det är så grymt tråkigt att vara deprimerad så jag börjar tröttna har varit det i typ 4 dagar typ..
Haha jag försöker se det som förkylning typ..
Liksom att jag gråter och shit det är verkligen inte mig.
Men det känns faktiskt lite bättre idag.
Så kanske på fredag är jag på igen som vanligt?

Jag ser fram emot: bättre dagar

2 kommentarer:

  1. låt de ta den tid de behöver de går blir bäst då, men tror inte de kommer vara så länge på dej

    SvaraRadera
  2. Cut cut cry. Det är ingen depression, du är bara inne i en fin liten svacka som tar dig ner till de djupaste av djuphavsgravar.
    Inga ord kan egentligen få dig att känna något annat just för tillfället, såvida du inte helt åt helvete ljuger om hur du känner. Som vi alla vet, så takar det 2 to tango.
    Solve and evolve.

    SvaraRadera