söndag 30 januari 2011

Alezandraa

30/1

Helgen har varit ganska lugn för en gång skulle haha.. Känns som man inte gjort speciellt mycket fast jag typ gjort mer än vanligt :S


Idag har jag varit och käkat middag med familjen vilket inte var speciellt kul men fick pengar å maten var helt okej så (Y)

Imorgon är det måndag vilket betyder skola (N)
Men det är typ bara 2 veckor kvar till lovet så det är ändå ganska chill..
Men efter skolan så blir det nog att gå till infoteket och kolla upp den där utbildningen för Viktor och posta hans jävla nycklar haha.
Måste fan plugga, var egentligen det jag skulle gjort i helgen.. Men jag var så typ upptagen att jag inte hann det *host*

Är fan fett taggad på att träna imorgon men får se om någon hänger med mig haha.

Fan kommit på en sak vi två kan verkligen inte snacka om allt... Du blir som du brukar vara.. Det kommer typ återgå till att jag inte längre snackar med dig men vi får la se..
Tänker inte ens bry mig om det just nu får ta det när du kommer ner istället..
Orkar inte bli klickad i telefonen

Men men ska iaf skriva vad jag har gjort i träningsdagboken så kanske Robin blir lite nöjd.

Pusspuss
Jag ser fram emot: Lovet

0 kommentarer:

Skicka en kommentar