tisdag 11 januari 2011

Alezandraa

Svaghet

Svaghet är det enda jag känner idag..
Jag har inte gråtit såhär mycket på flera år som jag gjort idag.
Idag har varit en sån där dag som man bara vill dö.

Jag inser att det aldrig kommer bli som förut. Hur mycket jag än försöker glömma så vet jag att du är ett svin och du svek mig så jävla hårt.
Du är ett sånt där svin som flörtar med andra när du har flickvän.. Du ljuger fast att jag vet sanningen och du ville att jag skulle lita på dig.
Jag kan en säga en sak det är det största misstaget jag någonsin har gjort.. Jag gjorde mig sårbar fast du inte ens insåg det när jag trodde på dig.
Och du säger för att du inte känner dig uppskattad.. För vårt förhållande har inte varit detsamma sen den natten en lördag i höstas.
Och jag vet att det var mitt fel men nu vet jag att du började med det innan vårt förhållande blev dåligt.
Du förnekar det, du kommer förneka allt tills din död.
För du vill aldrig vara ärlig mot mig. Du säger att du är det men jag vet att du inte är.
Allt känns som den fetast lögnen.
Och du säger att du ångrar dig och mår dåligt och bryr dig om mig.
Du säger att du älskar mig för du har inget mer att säga.
Du försöker inte överhuvudtaget att visa att du bryr dig om mig.
Jag känner mig så jävla oälskad och du har inget att säga.

Jag saknar tiden då du var den perfekta pojkvännen, du var bäst.
Vi var bäst och allt var bäst. Och jag var så jävla lycklig med dig.
Jag saknar den personen du en gång var..

Du har idag blivit en hela annan person.. Du är fortfarande finast men din insida äcklar mig.
För du bryr dig bara om dig själv.. Du säger att du inte orkar.
Men jag ska tydligen orka och kämpa för en lögn.

Men det enda jag kommit fram till inatt att jag slutar kämpa nu och jag kommer bara fortsätta kämpa om du blir som då och kämpar.

Och att jag aldrig mer vill höra att du älskar mig om du inte har något mer att säga.





Nu spelas: Alexandra Burke -Hallelujah Jag ser fram emot: ingenting

2 kommentarer:

  1. shit, där släppte du verkigen ut de, lite i all fall.. finns för dej så att du vet de

    SvaraRadera
  2. i agreee .. ja finns med natt som dag!

    SvaraRadera