fredag 14 januari 2011

Alezandraa

2011

Ja.. det är ju nytt år sen 2 veckor tillbaka.
Nytt år, nya möjligheter.
Jag försöker komma på vad jag vill göra med detta året fast jag vet att när jag läser detta nästa år så kommer ungefär inget av det jag skrivit hänt.
Bestämt mig för att jag inte ska ha nyårslöften för jag tror inte på sånt men jag ska ha mål men det har ju alla.
Det första är att faktiskt gå ut ettan med betyg i alla ämnena fast just nu ser det inte direkt just ut.
Sen har jag fan tröttnat på att röka... Slösar så jävla onödiga pengar på det, som jag kan göra saker som jag faktiskt vill göra.
Sen ska jag börja träna men det måste jag för annars får jag inte betyg i idrotten.
Och sen börja sola, och som alltid göra saker jag aldrig gjort förut.
Såna saker man minns hela livet istället för att göra samma sak så man aldrig minns speciellt mycket av.
Folk börjar nu planera vad vi ska göra i sommar.. Jag orkar inte ens bry mig det är fortfarande snö och sommaren känns så långt härifrån.

2011 kanske blir mer speciellt en annat. Jag önskar det, så jag inte behöver tänka tillbaka på att jag fortfarande tycker 2007 var mitt bästa år.
Tiden går så fort det känns som det inte alls var längesen jag flyttade hit men inte sommar blir det 4 år sen. Detta år blir 5 år sen jag flyttade från Göteborg.
Jag kan inte att jag ångrar mig att flyttade men ibland tänker jag nästan om jag ska flytta tillbaka om några år.. Nja jag vet inte vi får se vad som händer.
Men jag fyller iaf 20 i år. Det kommer bli NIIIIIIICE !
Fan vad gammal jag börjar bli..
Kanske borde skaffa mig körkortet i år? Då har jag iaf gjort något som är speciellt haha.

Men idag är det fredag.. Ska försöka sova nu, så jag kan gå till skolan:( och sen blir det dricka :D Så fucking nice!

Pusspuss


Nu spelas: Pitbull feat T-Pain - Hey baby (drop it to the floor)Jag ser fram emot: Att dricka haha

0 kommentarer:

Skicka en kommentar