söndag 16 januari 2011

Alezandraa

I realize it was just a dream

Inget av detta jävla förhållande är har varit sant..
Jag har gjort det du krävde av mig men du gjorde inte din del.
Du ljög för mig redan innan fast du skulle börja prata med mig.
Asså vad är det för jävla fel på dig? Kan du inte säga sanningen.
Och när jag gjorde som du sa.
Då är jag död för dig ? Asså va?
Du har fan problem och du borde söka hjälp.
Det är som att jag har drömt om att du var den perfekta pojkvännen...
Du försöker sänka mig hela tiden.. Men det funkar inte längre..
Du försöker inte slå någon som ligger ner. Du försöker slå på någon som är död..
Hoppas det funkar för jag känner inte längre slagen.

Nu spelas: Petter - Stockholm i mitt hjärta Jag ser fram emot: att livet ska bli lite normalt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar