lördag 2 januari 2010

Alezandraa

A new beginning.

Nyårsdagen passerade förbi nästintill obemärkt, först på kvällen började man vakna till liv. Tolvslaget in i 2010 firades uppe vid Vattentornet i Borås, mycket folk och hög polisnärvaro. Fyrverkerierna vad rätt taskiga i år, om jag får säga det själv. Hade trevligt med de andra men det hela slutade med att jag drack en klunk eller två för mycket och jag vill passa på att be om ursäkt för mitt opassande beteende. Dock så utbytte jag och Alex ringar och är sedan 1/1-10 förlovade. Pga kylan blev det att jag inte tog så många foton, men en sisådär 30-40 stycken fick jag ihop.
Alex har en hängande förkylning på gång, snuva, feber och allmän slöhet. Ska bli trevligt att se hur det blir med den sen när skolan börjar. På tal om skola så ska jag börja studera den 25:e, distanskurser. Företagsekonomi, eget företagande etc. Ska bli nice!
Nu spelas: Imogen Heap - Hide And Seek
Jag ser fram emot: Skolstart. En ordnad vardag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar