söndag 10 januari 2010

Alezandraa

Inredningsarkitektur

Jag börjar fan bli knäpp på denna lägenheten.. Den ser inte ut som jag vill och jag har inga pengar till att ändra på den.. Men det jag har tänkt göra just nu är att ändra köket..
Det jag vill göra är att måla om bordet som jag ska typ göra efter jag skrivit det här inlägget.
Så det blir svart.
Sen vill jag måla om köket till noguat, det är ju typ orange nu riktigt jävla fult.
Sen så vill jag bara byta gardiner till något fint och byta lampan som hänger i taket.. Någon grön jävla sak som..vad ska man säga inte heller är så speciellt snygg.. Så kanske man ska köpa någon fin matta eller något .. Så det är inte så mycket i köket.
Sen så har vi ju sovrummet som jag skulle vilja göra om.. Jag vet inte riktigt än.. tapetsera eller måla om till något snyggt.. För det behövs verkligen.. Men vet inte ritkigt hur det ska se ut.
Och så vill jag verkligen ha min sängram men då måste jag ha en 140 säng och det har jag inte så man får la typ köpa en för jag ska kunna ha det:) Och så skulle jag vilja ta hit min svarta byrå och ta bort den riktigt fula mattan som ligger där inne..
Sen i vardagsrummet skulle jag vilja ta ut allt och göra nytt.. men det finns det inga pengar till.. Men jag vill verkligen ha soffor som är lika och så..
Och så måste jag verkligen tapetsera och mål om där..
Usch får fan panik så fort jag tänker på det.. men fan nu börjar jag i köket sen får man la fortsätta..
Har ni några förslag så är det bara att säga till..
Nu spelas: Kartellen - Ett Brev
Jag ser fram emot: SOMMARLOVET!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar