tisdag 17 november 2009

Alezandraa

Jag vet inte längre

Jag vet inte om jag tröttnat på livet lite... Den där gnistan som fanns typ för 2 veckor sen finns inte längre.. Det är vinter det är tvärtråkigt.
Saknar tiderna på Viskastrand.. Det gör vi nog alla ..
Jag har lite tröttnat på den vännen som man varit bästa vän med i flera år. Jag vet inte varför men det har blivit för mycket av allt.
Jag börjar nästan bli mer vän med E.
Känns bra men ändå dåligt. Det beror nog på att vi är mer lika.
Jag hade faktiskt en ganska hyfsad sommar.. Men allt var så mycket roligare förr känns det som.
Jag blir alltid lika deprimerad över att det blir denna tiden på året. För att för bara 2 år sen. Hade man dom bästa dagarna, dom bästa helgerna och så.. Det existerar typ inte längre.
Det är ganska sorgligt.
Det jag vill ha.. Är en härlig fest som man minns och hade så jävla kul.
Jag vill ha något sånt dom närmsta veckorna annars vet jag inte hur jag ska klara mig. För jag behöver det där roliga för ha den tråkiga vardagen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar