söndag 15 november 2009

Alezandraa

Grått och vått

Alex ligger och sover fortfarande, fastän klockan är över två. I och för sig är det ju söndag, men ändå, man kan inte sova bort hela dagen. Helgen har varit relativt lugn, fredagen bjöd på heavy party, lite väl heavy för min del. Drickat tog slut och jag börjar undra vart helgerna egentligen tar vägen. Det får bli ändring på läget, något måste ju finnas som man kan göra förutom att alkoholisera varenda fredag. Men det blir bättre med åren.
Igår hade jag och Alex iallafall en trevlig filmkväll med Marcus, Andreas och Ellie om än det var brist på riktigt bra filmer. Jekyll + Hyde var ingen hit om vi säger så, The Ruins har förlorat sin slagkraft och tro det eller ej men Disney's Bilar blev lördagens höjdpunkt, sorgligt. Men för tillfället väntar jag på att 2012 ska komma ut som DVDRip, jag rår inte för att jag älskar filmer där mänskligheten går under. Bland sådana rullar står The Happening, The Signal, The Day After Tomorrow, Independence Day, 28 Days Later och 28 Weeks Later högt i kurs.
Men nu sitter man här igen, det är söndag och Alex kom upp precis. Det blir läxdag och lite annat smått och gott. Om du har några bra filmtips så kan du lämna dem bland kommentarerna. God morgon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar