fredag 13 november 2009

Alezandraa

Fredag den 13

Ja, idag är det som alla förmodligen vet fredagen den 13 och jag får alltid för mig att något värsta hemskt kommer hända.
Så varför inte få en tid för utvecklingssamtal denna dag.
Har inte sovit något inatt för skulle göra ett projektarbete om IFK Göteborg på engelska. Och eftersom det var lite panik med att ha lämnat in arbetet. Det skulle vara inne tisdagen men ändå när torsdagkvällen kommer har jag inte ens börjat. Så satt hela natten med det och jag blev verkligen inte nöjd. Blev nog det sämsta arbetet jag någonsin har gjort.
Och när man kommer till skolan idag så ska man tydligen göra en redovisning fast läraren sa att vi inte behövde göra det för hela klassen. Och vad jag minns så är jag inte så bra på engelska.
Lee satt och skratta åt min fina stavning när han såg mig skriva och sa " du tycker inte engelska är så roligt va?"
Nej, det tycker jag verkligen inte.. hatar det..
Så ska jag stå inför hela klassen och redovisa med mina dåliga engelska.
Min första tanke är aldrig. Men måste la göra det. Som tur så var det något som fuckade sig med sladdarna och grejen i denna salen så vi behöver inte redovisa idag.
Hm en bra sak har hänt fredag den 13.
Men kl är ju inte ens 9 så.
Fick också IG på engelska provet så det har hänt en dålig sak med men det var väntat.
Men nu sitter jag och ska översätta en text till svenska. Roligt!
Men men man ska la inte klaga slutar om typ en timme å har 4 timmar håltimme.. Borde nog sova då eftersom jag aldrig kommer orka att dricka ikväll om jag inte sover.

Så ni får försöka ha en bra dag .. Fredag den 13

0 kommentarer:

Skicka en kommentar