tisdag 2 augusti 2011

Alezandraa

hm..

Gud vad lite jag gör om dagarna.. typ sover hela dagarna och är vaken hela nätterna. Får se till att vända på dygnet nu så jag får gjort saker jag ska göra.. Har typ en lista på vad jag ska göra så man får saker gjort men har inte direkt gjort så mycket på den listan.
I helgen så var iaf jag och Viktor på IKEA och köpte grejer blev mest smågrejer till köket men blev också en lampa,soffbord och en spegel. Vi har nästan allting till flytten nu känns hur jävla bra som helst är typ en månad kvar nu tills vi flyttar in :)
Måste verkligen städa det är saker överallt.. Får inte plats med allt längre så det ska bli så skönt och flytta. Allt kommer bli tvärnice.
Imorgon så fyller min mormor år så ska vi åka ner till henne och fira henne just för tillfället minns jag inte ens vad hon fyller.. men typ 86? eller något åt det hållet..
Men ska försöka städa lite så vi får la höras :)
Pusspuss<3
Jag ser fram emot: flytta

0 kommentarer:

Skicka en kommentar