torsdag 4 augusti 2011

Alezandraa

Borde vända tillbaka på dygnet

Vad trött jag blir på att jag inte sover i normal tid.. Ska jag lägga mig nu, känns ju ganska meningslöst.. Men sängen är väldigt skön just nu.. Viktor ska typ upp om 10 min för att åka till jobbet... Jag funderar på att inte sova alls.. Har ju ändå saker att göra.. Borde t.ex städa mitt rum som ser förjävligt ut. Sen finns det massa andra saker jag kan göra.. Funderar på att åka till knalle sen och kolla på grejer men man får typ se. Är svintrött! Fan!
Skolan börjar fan snart och det gör mig deprimerad.. Fast då är det kortare kvar tills vi flyttar vilket är nice :)
Börjar bli hungrig också, vill ha en såndär sallad får Citys salladsbar.. Svingott :)
Men god morgon på er och vi hörs förmodligen senare
Pusspuss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar