söndag 21 augusti 2011

Alezandraa

Grejer

Började skolan i fredags och det var ganska nice.. Satt mest och lyssna och vi fick våra scheman så det var nice :) Är astaggad!
Börjar halv 9 imorgon med måleri.. Så måste fixa med att få min målerilåda till skolan imorgon.. Fan vad gött, mer plats i mitt rum.
Flytten börjar närma sig.. Får nycklarna på torsdag. Så ska tänkte dra och handla lite grejer till lägenheten efter jag har slutat eftersom jag fick mina pengar typ i helgen :) Viktor slutar ju inte förrän 9 imorgon så får handla själv men vi är ju typ överens om allting så det ska nog inte göra så mycket... Men jag borde verkligen sätta in lite pengar på sparkontot, om jag ens har något? Asså jag har verkligen ingen koll borde typ ringa dit eller något.. Får la göra det imorgon =)
Men ha det nice pusspuss <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar