måndag 3 december 2012

Alezandraa

Stressad

Börjar bli sjukt stressad över typ allt.. När blev jag sån här egentligen ? Känns som det är typ tusen saker att göra innan man flyttar.. Sen blir det ju inte bättre av att vi inte riktigt heller vet vilket datum man flyttar.. Vill helst flytta innan jul, hade varit asnice för då hade man haft hela lovet på sig att fixa men vi får se. Men måste börja fixa Lees lägenhet. Typ vad som ska slängas och vad ska med.. Det är ju inte långt kvar nu har man märkt och vardagarna går fort och man måste göra annat. Sen börjar jag bli sjukt stressad i skolan också, har ganska många arbeten som måste göras klart. Börjar fundera på om jag tagit på mig för mycket i år.. Men men det blir säkert bra tillslut.
Borde verkligen gå och lägga mig nu så man orkar upp imorgon
God natt :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar