onsdag 21 december 2011

Alezandraa

Jullov

Idag blev det jullov och det är nog faktiskt första gången jag inte är ett dugg taggad på att ha lov även fast det nog kommer bli skönt att få sova ut lite. Inte direkt taggad på det jag i vanliga fall brukar vara astaggad på som nyår.. Men i år kan det lika gärna vara som vilken dag som helst, så vet inte riktigt vad som händer, hoppas på att typ bara få skjuta lite raketer å typ inget mer haha..

Fan jag känner att jag inte riktigt är med, fuck det är 3 dagar kvar tills jul och jag tycker typ inte ens det känns som december men har iaf köpt alla julklappar och ska bara slå in dom sista.
Jag och Viktor firar inte tillsammans i år iaf. Jag stannar hemma eftersom vi ska vara i Borås så får hjälpa mamma lite medans Viktor ska fira med sin familj men vi är iaf med varandra på nyår:)

Men men vi kan la höras mer någon dag.
Pusspuss

Jag ser fram emot: att få min nya telefon

0 kommentarer:

Skicka en kommentar